Kızla doğum yaptım 34 günlük olduk çok şükür ama hala bebeğimi emzirdiğimde deli gibi göğüs ağrısı çekiyorum ağlayacak dereceye geliyormm.
Çok krem şu bu sürdüm ama nafile
Buna başka çözüm bulan oldu mu ve neden oluyor bu ağrı çatlak sebebi nedir de geçmiyor bi türlü anlamıyorum 😒😒