Erturkbra Herkese merhaba. Pcos düzensiz adet var geçen atın 11 de adet gördüm bu ayın ise 5 inden beri ise 5 gündür yani leke var lekeden kastim ise ap açık pembemsi ya da akıntı içinde incecik kan günde bir ya da iki kere oluyor (ilk defa bu şekil lekelenme oluyor ve bu kadar süre)akşam test yaptım negatif bu şekil olup gebelik oluşan var mı acaba
Erturkbra NovaVina_ hayır erken daha gecikme yok aslında düzensiz diye net konuşamıyorum ama geçen ayın 11 de oldysam bu ayında 9-10-11 gibi olmam lazım işte
NovaVina_ Erturkbra ovulasyon gununuzu biliyor musunuz peki ? Hic takip ettiniz mi ? 9-10 aralik ise zaten gelmis ve geciyor gibi regl dongunuz, o yuzden neden erken oldugunu dusundugunuzu anlayamadim.
Erturkbra NovaVina_ yani evet burumda geldi geçiyor. Hayır bilmiyorum doğrusu yaptım bir ay hiç görmedim çok takmaya başladığımı hissedince yapmadım artık
NovaVina_ Erturkbra anladim. 30 gun boyunca yumurtlama gormediyseniz bence bir doktora gorunun isterseniz ne zaman gittiniz kontrole gerci bilmiyorum ama.
Erturkbra NovaVina_ pcos var yumurtlama görmemem normal pcos ta her ay düzenli yumutlama olmayabiliyor
Rayiha17 Gebelik olablir. Adet kanaması da yavaş yavaş geliyorm sinyali vereblir. Tek anlamanın yolu vucütsal bulgusal. Sık idraraa çıkma, enfeksyon kapmş gibi idrarda yanma, göğüste hassasiyet, mide bulantısı vs.
Erturkbra Rayiha17 bende işte acaba adet mi olcam gebelik mi arada kaldım en iyi ben kan testi verim kesin sonuç teşekkür ederim size de bana dua edin lütfen gebeliktir inşallah
Erturkbra Rayiha17 adet kanamasıymıl. Geçen ay hayt tohumu kıllanmıştım o böyle yapabiliyormuş. Teşekkür ederim ilginiz için
Rayiha17 Erturkbra geçmiş olsun canm hakkına hayırlısı. Soğan kürü uygula. Bide kilo çok önemli vermeye çalş. Kilo vermek için kilolu olman şart değil bunu hiçbir zaman unutma. Hem soğan kürü uygulayıp hemde kilo verince aynı anda. Allahın izniyls hemen sonuç alırsn.
Erturkbra Rayiha17 kilom yok 1.62 boy 52 kiloyum. Amin inşallah allah razı olsun bakalım nasip kısmet
Rayiha17 Erturkbra dediğim gibi kilolu olmana gerek yok kilo vermen için :) sen vermeye bak canm. Sizdende. Tekrar geçmiş olsun