Bendede çıktı aynı dediğin bölgede doğumdan sonra lazer olucam. Emzirme bitincede aşı olucam. Zaten 4 aydır ilişkiye girmiyorum. Doğumumda sezeryan olucak. Hamileyken tedavi yaptırma sakın tekrarlar ve erken doğum riski oluşturur. Bana profesör öyle demişti. Sırf para almak için tedavi yapan yerler var