23 haftalık hamileyim 3 4 gündür griple uğraşıyorum aile hekimine gittim wincef antibiyotik ve parol verdi üç gündür onları kullanıyorum bugün boğaz ağrısına öksürükte eklendi ama içim sökülüyor öksürürken çok kötüyüm göğsüm acıyor nefes aldıkça bu akşam acile de gittim ventolin buhar verdiler ama mecbur olmadıkça kullanma dediler evde kendim serum fizyolojik buharı yapabilir miyim zararı var mı emin olamadım ya da başka rahatlatacak önerisi olan varsa yardımcı olun lütfen öksürdükçe çok kötü oluyor boğazım canım yanıyor . Ilık ballı süt nane limon bol meyve zaten tüketiyorum