silaa__ Merhaba arkadaşlar 8 haftalık gebeyim aşırı sinirlilik hali var üzerimde kimseye tahammül edemiyorum izlediğim diziye bile sinirleniyorum eşimle çok fazla tartışıp kavga ediyorum bi anda oluyo herşey ne yapmam gerekiyo lütfen yardım edin
susaMom_ silaa__ Eşinden alttan almasını iste bir süre hamilelik hormonundan kaynaklı detaylı öğrendikten sonra eşine de anlat durumunu anlasın sende tesbih cekebilirsin sinir halindeyken kendini telkin etmeye çalış bu sınır bebeğine de zarar verir çünkü canım