_Annemmm4 Haftadayız bebişimi daha hissetmedim sizler kaçıncı haftada hissettiniz? Neler yapıyorsunuz?🌸
Greenleaf _Annemmm4 ay bende hissetmedim 15+4 üz başlığı görünce bi an hissettiniz sandım heyecanlandım, çok merak ediyorum nasıl bir his, ilk gebeliğim 😇
1sadeturkahvesii _Annemmm4 16-17. Haftalarda ufaktan hissetmeye başlamıştm içimde sanki balık kayıyor gibi oluyordu 23 haftalık olduk şimdi bütün hareketleri daha anlaşılır çok şükür 🤍
Boncukk123 _Annemmm4 17.haftaya girdik hamd olsun henüz bende hissetmedim cok zayıf olanlar bu haftalarda hissedebiliyormus ben nasib olursa 20leri bulur gibi düşünüyorum
edasontr erken daha hissetmemen normal 20 haftadan snra net hissedersn bende 18+5 im aman aman hissetmiyorum hala birsey oluyor gobegmde ama minik mink
OyaOzdmr 18+3 benimde hissediyorum küçük küçük gaz mı felan diyorum ama özellikle armut yiyince hareket ediyor bir kaç saniyelik birşey elimi karnıma koyduğum an duruyo😂