Busegms Pozitif sezaryan hikayem gerçekten bu duygu çok çok farkliymış anneliği çok sevdim bakmaya bile doyamıyorum bebeğim dünyaya gelince acimi bile unuttum.sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz ♥️
Mehlika26 Busegms neden sezaryen oldunuz yani bir sağlık sorunu falan mı oldu Bide doğumdan sonra çok ağrı oldu mu sonuçta dikişlisiniz ben biraz kilolu bir bayanım belki ilerde sezaryen olma ihtimali vardır.
Kbra_92 Busegms merhaba bende salı günü doğum yapıcam. Sezeryan öncesinde lahman tapıyorlar mı? Ayrıca Allah analı babalı büyütsün inşallah
Busegms Mehlika26 yok canım ben normal doğumdan korktuğum için sezaryan tercih ettim ben 10 saat sonra ilk yuruyusumu yaptım açıkçası en korktuğum kısım buydu ama korkulcak birşey yokmuş ağrı kısmına gelirsek regl sancısı gibi arada oluyor ama ağrı kesici ile geçiyor