ipekskr_1 ben kullanıyorum yan etkisi siyah dışkılama korkmayın görürseniz. Yatarken içiyorum o yüzden herhangi bir şey yaşamadım fazla. Mide bulantım vs olmadı. İshalim oluyor ara ara. 3. yada 4. Aydan beri başladım hatırlamıyorum, 40+2 yim hala kullanıyorum. Değerlerimi yükseltti bana iyi geldi 🙏🏼