ilaydakaya-21 Kızlar merhaba ben 7 sinde sezeryan oldm 3 gün oldu ve smdi bir baktm dikiş yerim kanamis yuvarlak şeklinde sargı bezinde belli ne yapmam lzm korkmalmym
Birhamilemlke ilaydakaya-21 kanama olmaması lazım belki dikişin açılmış olabilir ihmale gelmez Dr. Git bence tedbir her zaman için iyidir
KuzeyinAnnesi10 ilaydakaya-21 fark etmez açılma olmus büyük ihtimalle hasta eye gidin enfeksiyon riskine atmayın kendinizi