NewMomm1 benim oğlum da sarılık oldu fototerapiye yattı çok zor o biliyorum. O lohusa haliyle daha zor hatta benim oğlumun değeri 22 çıkmıştı 1 kere yattık 3 gün sonra çıktık tekrar kontrolde yine değer yükselmişti o zaman da 7 gün kaldık 10 gün o hastane bana dar gelmişti. Rabbim tez vakitte oğlunu kucağına almayı nasip etsin sen metanetli ol zor evet ama metanetli ol. Rabbim şafi adıyla şifa versin inşallah..