rabisskocc ReyhanSezer ben 4 hastalıkken keseyi gördüm ama beta 750 civarıydı bebeği görmemiştim bir hafta sonra gel dedi artışım hızlı diye gittim bebeği gördüm ama kalp atışını duyamadım 5+3 te görmüştüm. 6+4 te de kalp atışlarını duymuştum♥️
anneeoluyoruumm ReyhanSezer Çünkü eğer ki herşey yolundaysa bile üzersen kendini kafaya takarsan olumsuz sonuçlar alırsın kuzum o yüzden dua et sabırla gününü bekle eminim ki bebişi gördüm diye mesaj atacaksın buraya🥹🤍
Sudelina2 ReyhanSezer bizde aynı şekil 5 hafta 6 günlüğüz bugün doktora gittim kalp atışını hafif bir şekilde duydum merak etmeyin sizde haftaya bebeği görürsünüz 8-9 haftaya kasar kalp atışı atabiliyor bebekten bebeğe değişiyor 🥰
Zynp12 ReyhanSezer daha erken bebek görünmesi için bende 5 haftalıkken gorememistik 7 haftalıkken hem kalp atışını hemde bebisi gördük 🤲