Reyh bebeksu0 bir zararı yok suni sancının korkmayın olsa zaten doktorlar vermez ama neden 38 genelde 40 hatta 41.hafta bekleniyor
bebeksu0 kahvesever__ doğum kendisi başlamadan suni vermeyin diyenler var bebeği strese sokuyomuş o yüzden sordum
bebeksu0 kahvesever__ çok teşekkür ederim içim rahatladı öyle şeyler diyen varki bu insanlar felaket tellalı
Syavuzs bebeksu0 benimde tam 39 da suni ile başlatıldı bebek iri olduğu için . Bi zararı olmadı kuzum , doğumum da güzel geçmişti 🙏🏼
bebeksu0 Syavuzs çok teşekkür ederim inşallah benimde öyle olur şuan 35. haftadayım ileride gittiği için 38 gibi suni ile başlatılabilir o yüzden danışmak istedim konu evlat olunca insan herşeye temkinli yaklaşıyor