Mrv1234sim Reglima 2 gün var ama aşırı derece koku hasasiyetim bide göğüslerinin yanlarını çok ağrıyor gebelik belirtisimi
Nurklcc Mrv1234sim belitti olarak koku hasssiyetimcok olmustu ve ayakkarim cok usuyordu asla isinmiyordu kasik agrisi
Yonca_26 Mrv1234sim benim de ilk belirtim koku hassasiyeti olmustu hatta o gün marketteb tavuk gögsü almistim asirii kokmustu bana o gündn beri de tavuk gögüsü yiyemiyorun😂😂
Mrv1234sim O kaşık ağrısı bir hafta önceden çıktı hastaneye gittim hiç bisey bulamadılar tomografi bile çektiler
seymaa7 Mrv1234sim ben kasık ağrısından hastaneye gittiğimde 1-2 haftalıkmış ama kan tahlilinde görünmemişti biraz bekleyip tekrar test yap bence
NovaVina_ Mrv1234sim kan testi negatif ise negatifdir diye dusunuyorum. Gec dollenme ise belki 4-5 sonra yeniden kan verebilirsiniz
NovaVina_ Mrv1234sim olabilir neden olmasin. Ama benim dusuncem genelde psikolojik oluyor kusma ve tansiyon haric.
Mrv1234sim Yonca_26 benimde kayinvalideme yemeğe gittik sofrada soğan vardı ondan tisindim yemek filan yiyemedim
Mrv1234sim seymaa7 korkuyorum tomografiyede girdim bide ya varsa diye bugünse göğsümün yan tarafi ağrıyor kolumu kaldıramıyorum
Kelebekmisaliihayat Mrv1234sim adet olmaya yakın böyle olabiliyor. Koku hassasiyeti bazen psikolojik olabiliyor. Aetiniz geciktiginde birkaç gün daha bekleyip kan tahlili yaptırırsanız daha doğru sonuç alırsınız. İnşallah güzel haberler alırsınız
Mrv1234sim hatice__1 insallahta çok korkuyorum ama o kadar istiyordukki rahatsizlaninca tomografi çektiler testim negatif çıkınca ama korkuyorum ya bisey olursa varsada