Kizlar iyi geceler 29 günlük olduk bugün itibariyle gaz sorunu bizi mahvediyor destekle ve desteksiz çıkarıyor ama bir bitmiyor ağlıyor sürekli ıkınıyor sürekli huysuzluk hele bugün hiç uyumadı diyebilirim sabah 7 den beri ne yapabilirim acaba kendime veya bebeğime ilk bebeğim doktor damla vs yaziyor diye biliyordum yazılmadı tekrar danismali miyim ? Son bir haftadir arttı bu durumdayız uykusuzluklar başladı