@Ankara-58 Bu saydıklarının hepsi bende 25.haftadan itibaren başladı. Bende astım var ayrıca. Mideme baskı yaptıkça nefes alamamaya başladım hep. Hava ile yaşıyorum resmen yoksa bebek oksijensiz kalıyormuş. İlk kızımda da hep hava alırdım acile giderdim. Bu kızımda da eve Makine aldım artık