Yagmur75 geçmiş olsun öncelikle.
Doktoruna muhakkak git.
Ben 27.haftadayim kaç kere antibiyotik kullandım sayısını unuttum. Hamilelikte kullanılan ilaç illaki veriyorlar merak etme sen. Ama aklına göre bitki çayı içme sakın. En masumu ıhlamur, bana onu bile yasakladılar düşünün artık.
Ayrıca astım hastasıyım ben, doğuma kadar devamlı kullandığım ilaçlarım havalarim var. Yoksa bebek oksijensiz kalıyor.
Yani tedirgin olmayın size göre illa ilaç var