sonsuzmasalim bende 50 ile hamile kalıp 60 la doğum yaptım 25-30 günde tamamı gitti ama bende emzirirken tekrra 2-3 kilo sldım çık iştah yapıyo emziriyorum acıkıyorum özellikle tatlı yiyodum geceleri şimdi 2. Hamilelik 36+5 im bu sefer 60 da olmadan doğum olucak sanırım bir iki kilo daha az aldım bakalım yine aynı hızla gidicekmi 😳