Kızlar 4 sene önce sezaryen doğumum olmuştu 36 haftalık hamileyim doktor dikişlerinin durumuna bakıcam çok geçmiş normal de yapabilirsin dedi yapan var mı acaba normal sezaryen takıntım yokta ameliyatın iyileşme süreci uzun oğlumu fazla yalnız bırakmak istemiyorum