ikranurkutay Kızlar 3 gündür kaşımtim vardı ama çok fazla değildi şimdi ayaklarimin altı kollarım bacaklarım özellikle gece kaşınıyor normalmi bir durummu ödemmi varki benim le aynı durumu yaşayan varsa ve yardımcı ola bilirmi?🌺
Kelebeekkkk ikranurkutay canım ben öyleydim gündüz bişe yok gece olunca kaşınırdım malesef bol bol yıkamak iyi geliyor bitek bide lasyon var onu al eczaneden umarım hemen geçer kötü bi durum
MelteM2cck ikranurkutay bendede olmuştu, dus jelinin yaptığı ortaya çıkmıştı. Kalıp sabunla vücudunu yıka demişti doktorum. Banyodan sonrada çinko içeren Krem vermişti onu sormuştum iyi gelmisti
Fatma_23 ikranurkutay Şuan bu durumun aynısını ben yaşıyorum 35 haftalıkken başladı ilk çok azdı Şuan geceleri asla uyuyamıyorum karaciğer enzimlerim için kan verdim ama temiz çıktı
Basakburcu Hormonal bir durum olabilir fakat kolestaz ihtimalide olabilir. Doktorunuzla görüşüp tahlil yaptırmanızı öneririm ihmal etmeyin
ikranurkutay Kelebeekkkk aynen canım geceleri uyutmuyor inşallah hemen atlatirim ismi lasyon diyemi geçiyor
ikranurkutay MelteM2cck sağol canım duş jeli kullanmıyorum gebeligimi ögrendigimde bıraktım inşallah banada krem verirde rahatlarim berbat bir durum😔
Basakburcu ikranurkutay ilaç tedavisi görüyorum şuan ve sık sık takibe gidiyorum kan veriyorum. 37. Haftada doğuma alacaklar
ikranurkutay Basakburcu çok geçmiş olsun canım benim ilaçları kullanınca faydası oldumu peki benide 38 de sezeryana alacakdı sağlıkla kucağına al bebeğini inşallah 🤲🏻
MelteM2cck ikranurkutay bilmem mi ya ne berbattır o kaşıntı. Yara olcak seviyeye getiriyor insanı. Çok geçmiş olsun tez zamanda git doktora insallah geçer hemen
Basakburcu ikranurkutay amin inşallah canım sağol. Evet ilaç kullanmaya başladıktan 1 hafta sonra kaşıntım kesildi çok şükür. Çok yıpratıcı oluyor kaşıntı süreci
ikranurkutay Fatma_23 çok geçmiş olsun canım şükür sıkıntı yokmuş ama kaşıntıyı bitirmek için birşey vermedimi doktor
Fatma_23 ikranurkutay yok vermedi beni cildiyeye yönlendirdi uyuz olabilirsin dediler ama üzerinde parazit göremedi yani uyuza benzemiyor da dediler bir şampuan ile losyon verdiler asla işe yaramıyor uyuz için ama bu uyuz değil