Ankara-58 Ya benımde bazen anıden tum karnım sertlesıyor bır agırlık çöküyor yürürken falan sonra geçiyor. Doktora sormustum dedım bu kasılma denilen şey nedir dedi sertleşme olur belin ağrır adet sancısı gibi falan ama bende sadece karnım anıden sertlesıyor bebek toplanıyor gibi şimdi bu kasılma mı yani nasıl ayırt edeceğiz ya pff