Taila şöyle birşey bende Ümraniye devlette doğırcam inşeAllah 40+3üm yengem bir buçuk ay önce Doğum yaptı bebeğin kalp atışı durduğu için hemen sezeryane alındı karnını boydan boya kestiler ve başı sonu dikiş geri kalanı yapıştırma birde dikişlerinin alınması ile ilgili Bilgi verilmemiş o konuda sıkıntı çekti biraz ama onun fizyolojik yapısındadır diye düşünüyorum yoksa hastaneden yerlerden memnundu en fazla iki kişilik odalar ziyaret saatinde eşini görüyorsun evet ama ziyaret saatlerinde az değil gündüz ikindiye kadar nerdeyse eşin yanında olabiliyor öyle yani birde haftasonuna denk gelirsen yani Cuma yada Perşembe olursa haftasonuda çıkışın yapılmıyor bil ona göre çanta hazırla canım bir daha gel git yapmadan bir çantam olur yengemin hem sezeryan bilmiyorduk hemde çok eksik derken öyle oldu hadi hayırlı doğumlarımız olsun 🤗🤗🤗