Cgla123 Kızlarr 27 kasımda çatlatma iğnesi oldum ne zaman test yapmalıyım sizce ne zaman tam doğru çıkar
Raziye2020 Cgla123 bende ayni gun oldum ben pazartesi yapcam, doktorum ayin 15 i Yap dedi pazartesi cikmazsa bide ogun yapcam inşallah güzel haberler alırız hepimiz🤩🙏🏻
likesah Cgla123 igneyi oldugunuz gunden itibaren 14. Gun ve sonrasinda yaparsaniz dogru sonuc verecektir. Pazartesi salı test yapabilirsiniz tam 2 hafta oluyor. Kan testi yaptirmaniz daha iyi olur tabii.
Raziye2020 Cgla123 bende kasik agrisi ara ara karin ağrısı göğüs hassasiyetim zaten adet zamani da cok oluyor yani bu belirtilerimin hepsi adet zamani oluyo o yüzden hamilelik mj adet mi bilmiyorum