Dilekylmaz Ne zaman test yapacaksınız herhangi bir belirtiniz var mı zaman geçmiyor birlikte bekleyelim 🤗
Baby___00 Dilekylmaz göğüsten başka bi belirti yok test yaptım yapmaz olaydım kafa kurcalandı o yüzden beklemek iyi 🤣🤣
Myworlddd Dilekylmaz 4 gün kaldı 6gün vardı erken gebelik testi ysptım negatif çıktı umudum yok yani 😢
ey_ber Dilekylmaz bende sürekli test yaptım bjri neredeyse pozitif çıktı erken gebelik testi yaptım bugün negatif çıktı 2 gün daha bekleyip geciktiginde test yapmayı düşünüyorum tekrar
Dilekylmaz Baby___00 bende yapmamak için zor tutuyorum kendimi ama biliyorum çıkmayacağını bende akıntı fazla gelmeye başladı hafif hafifte kasıl ağrılarım var geçen ay kimyasal geçirdim adet görmeden hamile kalanlardan olmak istiyorum inşallah 🤲🏻
Sevvalll42 Baby___00 hah aynısı ben test yaptım halbuki daha erkendi ğozitif çıkmıycağını biliyorum hevesim kırıldı bile bile işkence 🥹😂
Baby___00 Dilekylmaz bende geçen ay kimyasal geçirdim inşallah ikimizde bu ay güzel haberi alırız 🤲♥️
Dilekylmaz Raabiagundasi adet belirtisi olmuyor muydu normalde ben geçen ay 3 gün kala test yapmıştım pozitif çıkmıştı
meryemarsln Dilekylmaz bende adetime 5 gün kala kan testimde öğrendim tesadüfen benimde adet sancılarım vardı hiç beklemiyordum şuan 4 haftalık halen daha sancılarım var 🥹
Raabiagundasi Dilekylmaz adet belirtim de yok 1 hafta öncesi başlardı hiç bir belirti yok nezleyim belki o yüzden anlamıyorumdur 1 aydır ayakta otururken fark etmiyor ara ara bir baş donmem var
Raabiagundasi Dilekylmaz adet belirtim yok sabah kan verdim negatif çıktı hafif pembemsi bir kanamam var şuan
_almirasmom Dilekylmaz adet gunumde öğlene kadar kan gelmeyjnce test aldım hamıleymısım suan 5+4 daha bebısı gormedık cok suprız oldu beklenmedık bısıdı bızım ıcın🥹
Dilekylmaz _almirasmom tebrik ederim bende şöyle 3 gün kala test yapmayı düşünüyorum geçen ay öyle çıkmıştı bide bugün yaptım öylesine birşey çıkmadı
Dilekylmaz Raabiagundasi benim hikaye uzun 2yıla yaklaştı bende tek boynuzlu rahim ve pcos yatkınlığım var hiç hamilelik geçmişim yok geçen ay kimyasal yaşadım geçen ayki belirtilerle karşılaştırıyorum bende