Sol tarafa uyumak daha sağlıklı kalbe giden damar orada olduğu için bebeğe kan akımı daha iyi gidiyormuş
Ama doktorum 20. Haftaya kadar istediğin gibi yatabilirsin demişti bana ben yine de sola yattım hep hatta suan yatmaktan uyuşuyorum 😂 sabah sol bacağımı kaldıramıyorum tüm ağırlık oraya bindiği için