rabiat1995 Kizlar 39+2 deyim yaklasik 38. Haftadan beri tansiyonum 14 8 bu durumu yasayan var mi oncesinde boyle birsey yoktu nasil bir yol izlediniz
Ankara-58 rabiat1995 benimde cnm 30 haftaya kadar birsey yoktur 30 haftada tansiyonum tukseldi 14 8 çıktı sonra bormalndevam etti 1 ay sonra tekrar 14 8 gördük bende anlamadım
Ankara-58 rabiat1995 doktora gitmeden 1 gün önce yükselmişti doktor ölçüm yaptı 13 8 birsey demedi bol bol dinlen asla stres ve üzüntü yöndedir 34 gittim kontrol sabah ölçüm yaptı muayene öncesi 11 6 cikti doktor birsey demedi ama 2 gün önce yine 14 gördük geri indi