Gulsah_09 benimde sanki içimde ateş yakıyolar gibiydi sürekli soğuk süt içtim soda bile fayda etmedi yeşil elma yedim sürekli artık 36 haftaya girdik 35+1 iki gündür azaldı çok şükür eskisi gibi değil resmen prenses dönemine geçiş yaptım sadece alt taraflarım aşırı ağrıyo yürüyemiyoeum bende de bu sorun var 20 küsür haftalardan beri 🥺 belim ağrımaya başladı bide miğde yanması bitti ama nerdeyse.. sizde süt yoğurt falan için ayranda olur birde baharatlı yiyeceklerden uzak durup sık sık az az yemek yiyin ben yapamadım belki siz yapabilirsiniz 🤭 göze alarak yedim ben herşeyden