Melyy25 Kızlar merhaba bebişim 7+1 karından ultrason biliyorum henüz çok erken ama keseye , bebeğin duruşuna vs bakılarak cinsiyet tahmini yapılıyormuş, tahmin edebilecek olan var mı merak işte 🤣
Mucizem_01011 Melyy25 kese yuvarlak olunca kız diyolar uzun olunca erkek snrm bnde çok anlmiom ama yazilnlar oyle