Hissediyorsunuz arkadaşlar bende 2 defa bebeğimi kaybettim 3 ve 3 buçuk aylıktı. İçinizde bi huzursuzluk , boşluk oluyor göğüsleriniz soluyor icinizden birsey söküp alınmış gibi hissediyorsunuz. Ben ikisindede hissettim ve hemen doktora gittim aklıma gelen başıma geldi malesef 😔😔😔 Şimdi yine hamileyim dua edin insallah sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alırız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻