dolunay__ Ozgeeee37 Bir hafta önce benim kanamam oldu Kayseri’de 3 tane iğne vurdular bana para almadılar
Armoisee Ozgeeee37 eczaneden aldık celestone yazmıştı doktorum 150₺ idi, doktorumun muayenehanesinde ilk dozu ücretsiz vuruldum, ikinci dozu akşama denk gelince özel hastane acilinde 30₺ ödeyerek vurdurdum.