066 bende aynı durumdayım şuan 37 hafta olduk 35 36 dan beri zor nefes almaya başladım özellikle gece yatarken darlık yaşıyorum, bir de 2 3 gündür karnımın üst tarafı acıyor gerildikçe deri incelmiş yara olmuş gibi sızlıyor ama görünür de bişey yok tabi :(( ah bi doğursaydık Allahın izniyle..