susaMom_ Teraziii Hamilelikten dolayı değildi sigarayı değiştirince başka markaya geçtim tadından ve kokusundan tiksindim parliament white diye bir sigaraydı bı dene istersen onu bana çok kotu gelmisti
SmyEsciv Teraziii bende bir aydır içmiyorum 3aylık hamileyim hala deli gibi canım istiyor sinir krizleri geçiriyorum bu mu daha iyi içmek mi bilmiyorum her an başlayabilirim