Sevvooi 11 haftalık hamileyim canım çok sosisli pizza istiyor yiyen var mı. İlk gebeliğimde bebeğin kalbi durmuştu 14. Haftada Öğrendiğim gün salam yemiştim büyük ihtimalle tesadüfdü ama içimde korku var. Yiyen var mı en azından içim rahat etsin istiyorum.
Nfm Sevvooi salamdan dolayı olmamıştır canım için rahat olsun. Canın çok çektiyse ye bence. Sık sık yememek kaydıyla ben herşeyi yedim
Minigiim-vebenn52 Sadece pizza da yiyorum ben Bide ayda yılda bir aç bitir yiyorum iki tane falan eşimle pazar günleri kahvaltı yaparken 😂
Zdncl Salam sosis sucuk ne varsa yedim bu hamileligimde pek dikkat etmedm hicbiseye ne yalan söylim ama.cok sükür bir sorun yasamadm.cok caniniz cektyse bi kereden bisey olmaz sonucta yedklermiz ictiklerimiz direk gitmiyor bebege
annemsii Sevvooi yanlış yönlendirmek gibi olmasın ama çiğde pişmiş de salam sosis yiyorum zararı varmıdır vardır ama bişey olduğunu görmedim ben
Busecnli annemsii market sosislerinde nitrat fazla olduğu için zararlı ama bende canım çekince yiyorum valla
Sumeyyealts İyi pişmiş kasap sucuğu yedim sadece salam sosis hiç yemedim nasıl içine ne katılarak yapılıyor birde salam zaten çiğ ürün yememek en iyisi
MelteM2cck Sevvooi evet hatta bu akşam sucuklu sosisli Pizza yaptım kendim bi güzel de ice tea ile yedim ne var ki. Abartmadikca yiyebilirsiniz tabiki. Herseyin fazlası zarar
Elifdddd CerenAlya Sevvooi vall yedim hepsinide hala yiyotrum inş sorun olmaz sucugu pişiriyorum sosıside soslu yapıyorum pişiriyorum ama hindi füme falan yiyorum dışarda tostta yedim sucuklu😏
biranneikievlat Sevvooi İyice piştiğine emin olduktan sonra ben yiyorum valla. Sucuk, salam, sosis, pastırma hepsini iyice pişirip yedim ama ciğ yenilmemeli diye biliyorum. Yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar 🌺
Raziyenurx Sevvooi ben salam sucuk sosis çiğköfte noodle kola kokoreç herşey yedim ilk gebeligimde kızım üç bucuk yaşında bundada yiyorum 35 haftlığız 😂 yani canm allah korusun ama bişey olacaksa sen napsan olur ama olmayacaksa olmaz sen içini rahat tut🤲🏻 Allahın izniyle hiçbişey olmaz🩷
FatmaE Sevvooi Ben en başından beri yiyorum hiçbir şey olmadı alkol sigara enerji içeceği hariç nerdeyse yasak diye bilinen çoğu şeyi bilmeden yedim sonra yasak olduğunu öğrendim şuan mesela her gün istisnasız kola içiyorum hiçbir sıkıntım yok 34. haftadayım
ASE6154 Sevvooi kaliteli bir markadan ye pizzayı, tabiki zararlı ama bende canım çok isteyince 2 kere pizza yemiştim sosissizde sevmiyorum. Çok abartmadan ye ama