tugcesahin9 benimde o şekildeydi hala da fazla düzelmedi 35. Haftama geldim başka doktora gidiyim dedim pişman oldum erken doğum olur diye korkuttu şuan bebekte sağlıklı bende, zamanında doğmasını bekliyorum.
Tatlı meyve dahi olsa dikkat etmen gerekiyor bazılarının hiçbir sebep yokken bu şekilde olabiliyormuş.