Hasreti Kuzeyozum sırt ağrısı dışında pek bişey yok bende kasılmalar olabilir diyolar hep ama bende olmuyor bu iyi bişey mi kötü mü bilemedim
BetulMom Kuzeyozum 32.haftaya 11gün kaldı onu bekliyorum işten izin almak için.çünkü iş yerinde merdiven var ve araba kullanarak gitmem gerekiyor çok zorlanıyorum artık.onun haricinde acıdık çişim olsa bile çokmuş gibi rahatsız ediyor
Kiymetcetinel Mucizeolsuun evet tam olarak bendede aynı 3 4 saat geçmiyor resmen doktorum özellikle Erzincan sodası iç dedi onu deniyorum iki gündür Kızılay markası
LamiyaCetinkaya Kuzeyozum 29+2, akıntım arttı, burun kanamaları devam ediyor, göbeğim kocaman oldu gebeş kaplumbağa oldum gerçekten 😁 sırt bel ve bacak ağrıları devam ediyor
LamiyaCetinkaya sedseda Hiç bilmiyorum benim eskiden de ara ara olurdu ama şuan resmen alarm halindeyim heran burnum kanayacak diye. Sanırım gebelikte artan kan hacmi ve basıncından oluyor, damarlar da çatlamaya alışmış tabi 😁