tuzlulimoon Kadis07 12.haftada öğrenmiştim biraz sıkıntılarım vardı perinatoloji doktoru söylemişti kendi doktorum net bişey dememişti o haftada💖 Çok heyecanlı bekleyiş 🥰
Kadis07 Haticetalan gerçekten mi insalalh bizde ögreniriz rabbim sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin kız erkek farketmez ❤️
Gamzecanpolat Kadis07 16. Haftada kız dedi geçen gittik tahminim kız dedi ayh başka doktora da görünecem en sonunda çok hareketli diyor e canım çocuk doğacak yakında dedim bir diyiver de ona göre hazırlık yapim 😂😂😂
Otherozge Kadis07 kızımda 12. Haftada öğrenmiştik.ikinciye hamileyim 12+2 de %70 erkek dedi ama yinede belli olmaz bir dahaki kontrolde netleşir dedi.gebellikle pozsyon yakalarlarsa cihaz iyiyse söylüyolar
Rabia_dgn Kadis07 Tam 12. Haftalık olduğum gün öğrendik :) Bacaklarını açmış uzanıyordu paşamızz direkt gördü doktorumuz :))