Merhabalar, şu an bende dişten dolayı agumentinin muadili olan bir antibiyotik kullanıyorum çok şükür bir sıkıntı yaşamadım. Kadın doğum doktoru da bu konu da baya rahatlattı. Hastalarımda kullandığım bir antibiyotik şu ana kadar herhangi bir zararı kanitlanmadi dedi. Allah’ın izniyle birşey olmayacaktır inşallah.