gamzee566 Kızlar 29 haftalık hamileyim. Son günlerde vajinamda baskı ağrı oluyor özellikle yürürken cok zorlanıyorum. Acaba neden oluyor yaşayan var mı?
Dilan_55 gamzee566 benimde aynı bebek makat geliş o yüzden demişti doktor 30 haftalık oldum hala aynı dönmedi galiba acıdan baskıdan yürüyemiyorum bazen düşecek sanıyorum
Minigiim-vebenn52 Bebeğin makat gelişlidir dediğin sorunlar bende makat gelisken vardı yürüyemiyordum baskı yaptığı icin
Mukaddes79 Bende 25 haftalığım bende de aynı sorun var doktoruma sordum bebeğin pozisyonu ve gelişimi baskı yapıyordur dedi
gamzee566 Benimkinin kafası aşağı pozisyonda. Makat gelişli değil. Gerçekten ağrıdan ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorum