Bende de yüksek çıktı. Gebelikten önce yoktu . Her ay kan verip doktora görünüyorum ama beni dahileye yönlendirmedi kendi doktorum takip ediyor. Ama ben her sabah aç karnına ilaç içemiyorum midemi çok bulandırıyor , içtiğimde ise istifra ediyorum. İlaclarimida aksatiyorum çok korkuyorum bu durum bebeğimi etkiler mi diye. Bu konuda bilgisi olan var mı?