Kızlar merhaba doktor 33+3 günlük hamileyim agumentin içiyorum. Üst solunum enfeksiyonu geciriyomusum. Parol ve majezik boğaz sprey kullanıyorum. Öksürük te başladı Öksürük için ne kullanabilirim daha önce doktorun içebilirsin die yazdığı bisey var mı size