Semiramis91 Evrem990 bu konuda doktor şey demişti bize, bebek her daim sizden bir kat fazla giyinmeli. Biz de hep öyle dikkat ettik. Ortamın sıcaklığına göre siz nasıl giyiniyorsanız bir tık fazlası bebeğiniz için yeterli olacaktır inşallah 😌
neanladinyurdagull Evrem990 İçlik takım giydiriyorum üstünede normal takım eldiven çorap ve şapka herzaman da üstünü örtüyorum 27 günlük
Alieymen31 12 gün oldu doğum yapalı çok kalın şeyler giydirmiyirum orta düzey ellerine ayaklarına dikkat ediyorum kafasına yeterli oluyor
Feyzabeyoglu Evin isisina gore degisir bu durum. Benim ev sıcak o yüzden bi tane icine corap giydiriyorum zıbın bi tane tulum Sapka o kadar. Uyurken yatarken falan üzerinde sürekli örtüsü var