Aybarssmom_ Ya kızlar kimliğinde hem kendi hem eşinin soyadı yazan var mı, benim öyle aslında pişman değilim ama bi belge doldururken resmen zorlanıyorum iki soyisim de uzun çünkü. Sildirmek mümkün mü kızlık soyadımı bilgisi olan var mı veya nereye sorabilirim
[silindi] E devlette var soyadı değişikliği evlenmeden önceki soyadını ekleyip veya kaldirabiliyorsunuz Aybarssmom_
Gozdecaner Aybarssmom_ evet e-devlette soyadı olarak aratınca kendi kızlık soyadım silinsin ve eşiminkini kullanayayım diye beyan şeyi var işaretleyin başvuru alındı olarak gösteriyor ama bir hafta ıcınde nüfusa gıdınce yeni kımlık cıkarabılırsnıx