hknbsrsura maya hastanesinde nur hilal bülbül öksüz e giden varmi sizce nasıl bir doktor ilk dogumumu onda yapmıştım cokta memnun kalmıştım ama şimdi çok değiştiğini falan duyuyorum kararsız kaldim😑
MelekAnnesi52 Çok ilgili bı bayan ilk hamileliğim bende ona gidiyorum 😄 başka giden arkadaşlarım da var memnunlar 😊 üç kez gittim gayet memnun ayrıldım