Dost12 progestan ben de kullanıyorum, sürekli akıyor ya o yüzden ıslak kaldığı için mantar olmuş olabilir canım. Tüm iç çamaşırlarını kaynat, ütüle, sürekli çamaşır değiştir
Bir de ben mesela her marka günlük ped kullanamam mantar olur hemen, belki onu da değiştirmen gerekebilir.