Alttan bakmak tehlikeli değil 12 haftalık gebeyim 8. Haftam dahil vajinal bakıldı. Zaten bebek onlardan korunaklı yerde ki o cihaz kesinlikle bebeğe zarar vermez. Ki hiç bir doktor bizi veya bebeği tehlikeye atacak birsey yapmaz derdi ne ki gel attan bakayım da bebeğin düşsün diye uğraşsın. 13. Haftama girmek ğzereyiö gayet de sağlıklı ilerledik. Duyumlardansa makaleler okumak doktorlara sormak bilimsel yönünü araştırmak her zaman daha sağlıklı olmuştur. Ha bebeğin tutunmayacağı vardır kromozomsal sorunu vardır sizde o sıra muayene olmuşsunuzdur yada ilişkiye girmişsinizdir düşmüştür o güne denk gelmiştir adına da vajinal bakıldı ondan oldu demişssinizdir o ayrı