yeniannna34 Teraziii il gebeliğim 8 de başlamıştı bu gebeliğim 5. Haftada başladı maalesef ama değişir Tabıkı kısıden kısıye
Matmazelll Teraziii hamile olduğumu öğrendiğimden bu yana şuan 18+0 oldum hala devam doğumdan sonra bitecek artk 🙄
Teraziii yeniannna34 genelde ilk üç düye duyuyorum ama öyle olmuyor sanırım kişiden kişiye değişiyor dediğiniz gibi🙏
Embish1993 Cinsiyetleriz nedir peki kusmayla alakasi var mi cinsiyetin gerci yapiya gire degisir ama çogu kisi kiz bebek fena yapar diyor
Teraziii Embish1993 ben daha yeni 6haftalık oldum. Şunu merak ediyorum acaba en yoğun dönem mıde bulantısı ne zaman. Çünkü genelde ilk üç ay dıyolar ama herkesın kı farklı ılerlıyor. Genelde herkesin 6 dan sonra başlıyor galıba
Embish1993 Teraziii aynen benimde ozmn basladi 14 haftalik oldum hala devam ediyor en yogun 7 8 9 haftalikken oldu benim ilk gebeligimde bir defa bile yasamadim mide bulanmasi
AleynaResul Teraziii 4 haftalıkken başladı 15.haftamda bitti hastanelerde süründüm diyebilirim yani bu yüzden
Teraziii AleynaResul en zoru mide bulantısı zaten insan çok zorlanıyor gerçekten. Allah tan atlatmışsınız🙏
Teraziii Embish1993 sabahları çok bulanıyor bişey yiyemiyorum genelde hep zorla. Ilkınde benımde hıc olmadı mesela aşırı iştahlıydım hatta🙈