Kızlar 25 haftalık gebeyim 2-3 gündür bebeğim karnımda devamlı toplanıyor karnım devamlı sertleşip geriliyor beni çok rahatsız ediyor öncesinde de oluyordu ama çok sık değildi ama bi kaç gündür günde 10_15 defa belki daha fazla bilemiyorum olmaya başladı otururken bile oluyor bu normal mi kasılmamı oluyor bi sıkıntı olur mu, bebeğin hareketlerini.çok aşağıdq hissediyorum sanki çıkacak gibi erken doğum belitisi falan mı mu, doktora gitmeliniyim? Başına gelenler yazabilir mi