Edanur0206 lylplt evet benimde 2 cm acikligim vardi 2 gun kanamam oldu cok yogun olmasa da olabiliyor rahim agzi acildigi icin gayet normal. Suyun gelmediyse ve sancilarin sıklaşmadıysa korkma.
Melodimm lylplt Canım ben zamanında doktora muayene olmuştum.Isaret ve orta parmagi ile beni kontrol etmişdi.Cati muayenesi öyle biseymi?Yani iki parmagini afedersin vajinaya sokuyor?
lylplt Melodimm çok bi acı olmuyor canım sızlama gibi hemen geçiyor zaten sonrasında lekelenme oldj benim normalmiş o da