Esracmmm gerçekçi anlatımın için çok teşekkür ederim canım, ben de sezaryen isteyenlerdenim, doktorlar da diyor, hem aşırı panik ve anksiyeteliyim hem de çocuğun kafası büyük diyor doktorlar, normal doğumu o kadar kafamdan çıkardım ki evde egzersiz falan hiç yapmıyorum artık, kendimi kafamda sezaryene hazırlıyorum direkt. Rabbim hepimiz hakkında hayırlısını versin. Şimdi daha iyisindir inşallah.