Yakut16 bende öyleydim şeker çıktı diyet yapıyorum düzene giriyor, ekşi mayalı ekmek yiyin sabahları yumurta zeytin peynir yeşillik mesela ama ara öğünleri ana öğünden iki saat sonra oda yoğurt ayran badem fındık yiyorum bende aç geziyorum maalesef 😭