Zeynepacar47 merhaba bugün tam 11 haftalık olduk . Bir kaç gündür rahattım ama dünden beri istifralar başladı yine . Koku hassasiyeti acayip var her şeyden tiksiniyorum ☹️ vallahi aman aman yiyemiyorum da , meyve yiyorum bir düzenli olarak bebeğim umarım gelişiyordur 😔 ne yapayım yediklerim de çıkıyor .. sık idrara çıkıyorum, göğüs hassasiyeti öyle çok yok olmadı da pek . Yorgunluk bitkinlik falan..